a big no no.

Aaah! Förstå att jag har vart hyperaktiv hela dagen och verkligen vart i behov av att göra av med väldigt mycket överskottsenergi på gymmet.. Ställer in diverse planer i och med att jag börjat känna stress med anledning av den kommande resan. Planen var att gymma och sedan hem och laga iordning några matlådor för att därefter börja packa lite smått.. Kommer till gymmet, byter om, fyller vattenflaskan och drar igång musiken i hörlurarna..
Börjat rota runt i väskan efter strumpor.. Hittar inga. Svär inombords över det och inser att jag är tvungen att svettas ner mina träningsskor barfota.. Träningsskor... VART. ÄR. MINA. TRÄNINGSSKOOOOOOR????

#&%¤(%"(%¤(%¤%&&#>#.7!

Sjunker ner på bänken och inser att jag måste byta om igen och dra på mig dom vidriga pumpsen som mina fötter vid det här laget blivit väldigt trötta av.

("¤&"(&"#&¤)"¤/="//¤///#>&"&




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback