yakın bir gelecekte..

Om 10 dagar, 16 timmar och 30 minuter lyfter mitt plan från Arlanda. Och om 10 dagar, 20 timmar och 53 minuter landar jag på turkisk mark.. Jag har inte förstått att jag ska åka än, vilket resulterar i en utebliven resfeber. Och detta är ingen vanlig resa. Jag ska åka till Istanbul i mer än 2 månader för att plugga turkiska! Min absolut högsta, största dröm håller på att gå i uppfyllelse och det är helt fantastiskt! Detta är anledningen till att jag åter har tagit upp bloggandet :)
Jag har 2 äldre bloggar, först vart jag lite sugen på att klistra in dom få inläggen i denna blogg men det känns rätt b. Att klistra in inlägg från när jag bodde på Malta känns något passé.

Vi hörs! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback