Black vs Blonde?

Nej nu har jag bestämt mig! Jag ska trotsa min favorit Anette, och gå till en turkisk frisör. Jag vill inte vara blond, jag vill ha mörkt hår.. Det är mig själv. Jag har hittat en salong som heter Baby-face och det verkar vara väldigt bra kvalité på det stället, så jag kommer boka in en tid nu i dagarna. Ingen klippning men en rejäl färgning..
Det ser verkligen inte bra ut att vara fake-blond om man inte åtminstonde har en lätt solbränna.

Nu har jag vart på hotellet i några timmar, rensat upp lite i rummet, fixat med ansiktsmask och manikyr och tänkte kolla på en film och sedan försöka sova.. Är väldigt förväntansfull för morgondagen, men däremot enormt nervös för att jag ska försova mig.. Ska be receptionen ringa och väcka mig imorgon samt ställa alla alarm jag kan på mobilen.

Vet inte om jag nämnde det men jag fick tips av Louise om en sida som heter MyMerhaba där man kan hitta allt möjligt, bland annat lägenheter.. Håll tummarna för mig! Vill inte bo kvar på det här hotellt, vill ha ett 'hem'. Internet’et här är det segaste jag har vart med om.. Statusen för uppkopplingen är ’Excellent’, även så tar det cirka 3 minuter att ladda upp en 500kb bild!! Jag blir knäpp.. Och dessutom så hackar musiken på Spotify pga uppkopplingen. TUR att jag har musik på datorn som inte kräver internet... Aaarggh!

Laddade upp lite bilder som jag uppdaterade föregående inlägg med också. Ciao!

 

 

BLOND ELLER SVART?

 




Kommentarer
Axel

Svart!

2009-09-01, 09:09:34
Looptroop

Jag gillar svart...

2009-09-01, 09:38:36
Emmi

BLOND!!!!!! :) Garanterat!! PUSS!

2009-09-04, 14:23:29 http://emilitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback