breakfast!

Idag vaknade jag upp i tid och gick upp på våning 9 och åt frukost. Visst, nu hann jag aldrig med Hotel Agan's frukost, men jag tvekar på att dom går att jämföra. Det här var toppklass frukost buffé, mycket nöjd och belåten!
Idag har jag tänkt att gå till ett närliggande hotel och utnyttja deras pool på takvåningen, men jag börjar tveka lite.. Louise undrade om jag ville äta lunch med henne och gå på stan idag. Känns som en bra dag för det.. Är förvisso varmt, 30 grader men det är några enstaka moln på himlen.. Fasst och andra sidan så är det enda chansen nu, för jag kommer sitta i skolbänken 4 dagar framåt. Har beslutsångest..

Mötet igår med Selman igår var trevligt, vi gick till en sjuk restaurang. Den var helt gömd från gatan, jag förstod inte vart vi var på väg när vi gick in på en skum bakgata och in i ett fallfärdigt hus och en risig hiss. När hissdörrarna öppnades ett x antal våningar senare så var det jag som stod med hakan nere vid knäskålarna... Wow!
Designen och inredningen var amazing och utsikten går inte att göra rättvis med ord. Jag tog ett glas vin och han en kaffe i och med att han fastar och ej får dricka alkhol.. Det vart en trevlig kväll och jag vart verkligen förundrad över hur fort saker och ting kunde vända. Från att känna sig ensam och inte alls veta vad man ska göra, till att en 'främling' messar och meddelar att han kommer till resturangen om 30 min.. Coolt! :)

Jahapp, nu är det dags för mig att make up my mind. Ska läsa en blogg jag precis vart rekomenderad av the snot eater, och sedan ut och se vad dagens äventyr har att erbjuda. Jag tar med mig datorn till poolen om det är dit jag går så vi hörs eventuellt strax igen.

Ha en toppendag alla! Jag uppdaterade gårdagens inlägg med bilder, så ta en titt där också om ni känner för det.

 

 




Kommentarer
Luke

When does school start? Remember to fart a lot and act like a retard. No one likes a smart-arse.

2009-08-31, 13:23:55
Pappsen

Hej Hjärtat!



Har inte varit hemma sen i fredags när jag körde dig till Arlanda, så jag har inte hunnit läst hela din blogg än.

Men du verkar trivas och må bra, det gillar jag.



Puss!

2009-08-31, 13:24:58
Mamma Mu

Hej min skatt,

Ja, du verkar ha funnit dig tillrätta redan!!!!

Men det är ju du i ett nötskal. Ha det så fint och berätta om dina klasskamrater kastar sudd på

dig:-) Bamsekram till dig

2009-08-31, 15:59:52

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback