Dansa bugg och lyssna på Carola!

Jag är på tok för förväntansfull för mitt eget bästa. Det här är inte nyttigt längre, dagarna måste gå fortare och jag måste komma iväg nu!! Pronto, pronto.. Jag åt tapas och drack gott till lunch. Och fick ett present :) Tack!

Ska springa ner lite fort till Waynes Coffee med Cynthia, min trogna chai-latte vän. 19:15 ska jag möta Maria utanför Betsson kontoret och därefter ska vi gå och äta, MEN planerna är något ändrade.. Måste tillbaka till kontoret och ordna en grej direkt efter det.. Jag och tjejerna ska busa! ;) Moahaha... Pranks var det ja! Jag uppdatera min trogna blogg-läsare imorgon med bilder och reaktioner.

Jag ska runda av, får jag gå loss på bloggen just nu så blir inlägget minst 10 A4 sidor långt, jag håller mig till muntligt pladder istället.. På återseende imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback