kitchen bitch

By the way så vart det inge slökväll på grund av incidenten på gymmet, skam den som ger sig. Jag tog bussen hem fast besluten om att åka tillbaka till gymmet, förvisso med ett extremt kasst humör.
Kom hem och insåg till min förtjusning att mina kläder som jag har beställt från forever21 hade anländit. Och allt satt som gjutet! Det gråa regnmolnet ovanför mitt huvud försvann genast! :)
Beslutade mig dock för att skippa idéen om att åka tillbaka till gymmet, utan stack ut och sprang i 30 minuter för att sedan göra lite övningar hemma. Imorgon däremot blir det hårdpass!!

Och just nu lagar jag mat, för tillfället steker kyckling och kokar min egna speciella tomatsås. Man får passa på att äta hemlagat medans man är i Sverige, för känner jag mig själv rätt så blir det överkonsumtion i restaurangkäk väl nere på plats.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback