miss pommes frites

Gymmet gick superbra igår! Förstår dock inte när det ska börja ge resultat, har sprungit på gymmet nu sedan i Januari.. Errh. Skulle behöva en personlig kock som styrde upp min kost, det är nog där problemet ligger. Förstå vad dröm det vore om man hade en dag i veckan, att oavsett vad man åt så hände det ingenting i eller på kroppen. Typ söndagar. DRÖM!
Nu ska jag inte sitta och påstå att jag lätt lägger på mig, tvärtom jag har en enormt hög ämnesomsättning MEN jag läste höromdagen i en tidning att den nya farliga hälsofaran kallas pommes frites-människan.... Ok scary, det menas att man är smal på utsidan men ett FETTO på insidan! Hjälp, det är jag upp i dagen! Jag kan dra i mig vad som helst och hur mycket som helst utan att det händer något.. Well, förvisso så har jag en dubbelhaka i ett flertal vinklar och magen kanske inte är sååå platt som man kan önska, men utöver det så finns det inte mycket fett. Och förstå vad obehagligt? När vet man att man har tränat bort skiten och är sund innuti? Det går ju inte att se? Och jag med min värdelösa självdiciplin vet att jag har väldigt svårt att stå emot skräpmat och godsaker när suget kickar in..

Så om det finns någon därute som har en krona eller två för mycket i portmonän och känner för att sponsra mig så jag kan anställa en personlig kock, please feel free to do that. Over and out for now, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback