panic.

Usch jag har verkligen ingen som helst motivitation att arbeta just nu.
Jag åker snart, jobba varje dag förutom helgen. Det känns som om jag har miljoner saker att göra innan jag åker..
Jag beställde precis ett nytt kort från banken, med bild på. Det kanske inte var så smart, för jag misstänker att man måste aktivera kortet i en svensk bankomat när man fått det? Och om jag inte får det innan så blir det lite onödigt arbete för att skicka ner skiten. Jag har typ tusen låtar som jag måste ladda ner och framförallt hitta! Det ska packas. Jag måste försöka klämma in en ansiktsbehandling samt manikyr. Och jag behöver gå till läkaren. Vissa böcker behöver även inhandlas på svensk mark.. What else? Det poppar upp nya saker hela tiden..

Undra om man ska ansöka om 1 dags semester så man kan köra ett uträttar-race..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback