toothache!

En ny dag och nya möjligheter. Dagen började med en extrem tandvärk, jag har nämligen en visdomstand som försöker kriga sig igenom tandköttet och det går inte så bra som tänkt. Jag förstår verkligen inte heller hur tanden ska få plats för det finns verkligen inget space at all där.. Pratade med min tandläkare som tack och lov lugnade ner mig med att det bara är att avvakta.. Jag såg direkt ett skräckscenario framför mig när jag vaknade, jag antar att alla har sett filmen där den sjuka tandläkaren går loss på sina patienter? Tack och lov så kan det vänta.. Överväger faktiskt att fixa det i Turkiet. Vara nedsövd medan dom drar ut alla visdomständer.. Ja, mycket möjligt faktiskt.

Och alla dessa practical jokes. Luke pissade på mitt skrivbord idag!! (Eller det är åtminstonde det jag kommer få Human Resources att tro efter mitt lilla email.. Muahahaa.)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback