Inget speciellt.

HEJ HOPP! Nu är sitter jag hemma i mjukiskläder framför datorn med levande ljus.
Citadon är inte bra för prestation eller aktiviteter av olika slag, jag är helt däckad.
Planen var ju som sagt lite dryck efter jobbet och därefter middag med damerna. Tjena!
Gick upp, drack några klunkar ramlösa och insåg omedelbart att jag knappt orkade hålla ögonen öppna.
Drog mig mot tåget, meddelade Eija att jag hoppade middagen. Fick sällskap av Markus hem, han skulle till sin bror som nästan bor granne med mig.

.. Och nu sitter jag här hemma, ensam och faktiskt njuter av lugnet och den icke-existerande stressen som jag alltid känner i ryggmärgen.. Utöver tandläkar-traumat så är jag nöjd med dagen i helhet. Tjing så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback