Rock'n roll!

Tjingeling! Ligger i sängen och garvar åt videon från pranket idag! Laddar upp den imorgon innan jag ska till frisören.. Har börjat bli hungrig igen, och jag orkar verkligen inte börja göra iordning något att äta så jag ska fatta mig kort och därefter släcka lampan och dansa vals med John Blund.
Var runt och letade efter en ny kamera och högtalare till datorn, och fann ett par bose högtalare som var rätt små och smidiga men med ett grymt ljud samt en Panasonic kamera. Det blir den eller en Nikon Coolpix, det visar sig under morgondagen vad jag blir lurad att köpa av alla onda försäljare som väntar på att få slå klorna i mig där ute i varuhusen..

Åt en trevlig middag med mamma, bror och syster på mitt gamla jobb K15 där jag rockade och hade det toppen under 2006. Alltid lika kul att träffa mina gamla kollegor, galningar hela bunten.. Satt och pratade och drack vin i säkert 3 timmar innan vi började runda av. Det är mysigt att sitta ner och umgås när alla har så hektiska liv och knappt har tid att träffas.. Kvalitét-tid helt enkelt, mycket trevligt och uppskattas enormt.

Hann förbi Villan för ytterliggare ett glas rosé och ett avsked innan jag och Nathalie begav oss hem. Sista 'normala' natten, så det fanns inget alternativ för henne - hon ska sova hos mig i min säng! Normalt sett så ligger vi och tisslar och tasslar innan vi släcker lampan, men hon började snarka och snora redan innan jag hade hunnit krypa ner.. Kul sällskap.

Anyway, imorgon är det sista rycket.. Sista tvätten, sista packningen, sista shoppingen, ja sista handen på allt innan avfärd helt enkelt.. 4 månaders väntan är snart över.. It's showtime baby!

God natt mina vänner och fiender, ha en god natt!



Neeej.. Bilden har inget med texten att göra. Kände bara för att lägga upp den.
Jag, Miki - cool utan sol, på en båt någonstans i Östersjön med 2 drinkar för mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback