Det går snart över.

Sitter på jobbet och tråkar..
Snart dags för en onyttig lunch i form av svensk pizza (ljuset i min tillvaro..)

Tog med mig laptopen för att gå igenom alla 3000 (!!) fotografier från Istanbul, rensar ut suddigt skit samt dubletter..
Hur tror ni det känns?
Att gå igenom allt från scratch och följa livet jag hade därnere, och minnas allt det roliga..
Och självklart de få tillfällerna som inte vara lika flashiga.
Här snackar vi sentimentalitet!

Jag saknar Istanbul någon fruktansvärt!
Och alla mina tjejer.. Lina, Louise, Malin & Malin som förgyllde tillvaron dagligen..

Jag ska snart komma till Istanbul och hälsa på er.
I slutet på Januari ser det ut som..

Och flytten ner till min kärlek ligger på is från min sida..
Det känns inte bra i magen.
Det är något som inte stämmer..

:(




Kommentarer
Lina

Jag saknar dig också! Istanbul är sig inte likt utan dig! :)

Hoppas att du reder ut dina tankar på bästa sätt angående mannen och flytten och allt. Och lita på magkänslan den har alltid rätt. Stor kram från ett kallt (japp) Istanbul.


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback