8 timmar kvar.

Hemsk morgon.. Mycket hemsk morgon.

Den här grejjen med att dricka på kvällen för att sedan höra larmet dra igång 6 på morgonen är inte ok.
Jag lyckades på Malta av någon anledning, men nu för tiden så går det bara inte.
Och det spelar inte så stor roll om jag blir full eller ej, så länge det handlar om fler än 2 glas vin och antalet timmars sömn är färre än 8 så är det kört.. Bara att hälsa hem omedelbart.
Normalt sett sover jag i 6-7 timmar per natt, och hur stor är då chansen att jag skulle lägga mig tidigare då jag pimplar?
Ain't gonna happen. Unfortunately.

Så med andra ord sitter en osminkad Miki på kontoret med väldigt små och röda ögon, otvättat hår och med noll arbetande ansiktsmuskler.
Det första jag fick höra av min kollega imorse var;
"Oh damn Miki, you're not wearing any make up, aren't you? Please put it on, you look very different.. "
Och han hade ett väldigt egendomligt uttryck i ansiktetet när han sa det, en blandning av besvikelse, förvånan och äckel..
Hmm, borde kanske ha tagit ledigt idag.

Det önskar nog hälften av alla min kollegor just nu, att dom hade ledigt idag.
Hela bunten ser ut som en påse skit..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback