chill-pill!

Eller kanske inte 2 månader kvar.. Kanske kortare än så.. ;)
Saker och ting har skett under dagen, dock inget bekräftat än så länge.
Jag meddelar er när jag får ett besked. Hojhoj! Spännande!

Sitter i alla fall på jobbet och gör inget alls, eller jo jag försöker men det går i snigeltakt..
Jag har tappat kollen helt och hållet på mina arbetssysslor, och det känns som rena rama djungeln nu när man tillbaka efter 3 månader.
Och jag lämnar ju dessutom inom kort igen så jag måste tyvärr erkänna att motivationen sviktar liiiite..

Jag har sovit enormt lite dom två senaste nätterna, så ikväll ska jag direkt hem efter jobbet och bara ta det lungt hemma.
Ska bli sååå skönt! Kanske tar en sväng förbi gymmet också, det har man ju saknat.
Hittills har jag tyvärr inte haft tid, men nu börjar det bli dags! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback