Narnia.

Då var man hemma efter en skön, avkopplande och trevlig helg ute på landet med la familia.
Vi hade ju grym tur med vädret, det har känts som om man har befunnit sig i Narnia hela helgen..

Min bror Daniel följde med också, och det uppskattades från alla håll och kanter i och med att han bor en bit ifrån oss och inte alltid kan närvara vid diverse sammankomster.

Hur som helst, pulkåkning, skogpromenader, mängder av vin och god mat, öppen brasa samt en hel del bus!
Så nice att komma ut i naturen också..
Jag känner mig isolerad när jag är där ute, och det är enormt skönt till och från.

Idag skulle jag ha träffat Oscar, men jag tvekar på att det blir av.
Sitter och funderar på om jag är sugen på bio eller ej..?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback