I can haz turkey?

Ja alltså det börjar släppa lite, och det känns helt plötsligt lite roligare att vara på jobbet.
Och solen skiner, det är bra.
Lunch hade Mojca lagat åt mig idag, det var lamm-stek med potatissallad och bearniesås.
Nu har jag blivit försörjd i 3 dagar med lunch, Emmi stod för dom första två dagarna och Mojca idag.
Hur lycko är inte jag då? :)

Men förutom det så saknar jag mr O oerhört och försöker att inte tänka på hur lång tid det egentligen är kvar..
Folk försöker fortfarande halvt som halvt övertala mig att tänka om, men jag vet vad jag vill!
Och som min chef sa, man ångrar aldrig det man gjorde, bara det man inte gjorde.

Idag tänker jag nog också gå direkt hem efter jobbet och bara mysa hemma, det var väldigt skönt.
Och vädret får ju inte direkt en att bli sugen på att vara kreativ och hitta på saker, det är verkligen snorkallt!
Jag är ju kvar ett tag till, så jag hinner ändå träffa alla.

Ett grattis till Jenny som fyller år idag också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback