FORTFARANDE födelsedagspresents-hysteri.

Kom precis tillbaka från lunchen, passade på att träffa Oscar.
Den stackaren tappade sin nya i-phone igår och är utan telefon med andra ord, men som tur var så satt han på ett internetcafé på centralen så vi bestände träff där i och med att jag jobbar bredvid.

Han tyckte jag skulle köpa en parfym, en flaska fint vin, svensk lax och ostar typ.
Men kom igen, det känns lite väl B för en födelsedag?
Det är väl typ sådant man tar med sig ändå, apart from the birthday gift?

Jag börjar få PANIK. Jag måste ha HJÄLP! Ge mig rååååd..
Jag ringde precis pappas kärlek och bad henne om råd, hon är en person som alltid kommer med klockrena julklappar och födelsedagspresenter, så hon skulle fundera och återkomma..
Jag håller fingrarna korsade.

Imorgon ska jag äta brunch med Charlotte och Daniel, dom får faktiskt också hjälpa till att lösa detta problem åt mig, jag är inte kapabel att älta det här mer i huvudet..

Ska vi säga så.. Puss då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback