Kallt..

Stelfrusen och förlamad på kontoret, woho!
Förlamad som resultat av en sinnessjuk träningsvärk och stelfrusen efter en skogspromenad med opassande kläder i 10 minusgrader..

Jag vet att jag tog i hårt igår för jag darrade som en dildo efter träningspasset, men den här träningsvärken är sjuk!
Jag kan knappt röra fingrarna obehindrat över tangentbordet..

Anyway, jag fick skit igår för att jag gnällde för mycket över min möra kropp så jag ska knipa käft om det i bloggen. Det var mest för eran information.. ;)

Camilla sov ju över och vi drog oss ett tag hemmavid och gjorde inte mycket, sedan styrde vi stegen på centrum för att fika med tjejerna samt spana in lite rea.
Eftersom jag hade i sikte att träna så hade jag på mig träningskläder och såg inte så top notch ut, begav mig därför rätt fort mot gymmet..

Efter det skulle jag möta Nattan för ytterliggare en sväng i affärerna och därefter en fika med lite updates om det senaste.
Hamnade på Villan och blev sittande där med en drink i handen i ett flertal timmar..
Nytränad, oduschad och svettig.
En Walle kom förbi också och körde lite terapi-snack, vilket var bra och fick mig på lite andra tanke-banor gällande den närmsta framtiden.

Idag ställde jag klockan för att gå till gymmet tidigt, men i och med att det tog mig cirka 1 timme att bara kliva upp ur sängen, 1 timme att gå upp för trappan, 1 timme att öppna kylskåpet, 1 timme att duscha osv osv osv, så förmådde jag mig inte att utsätta min arma kropp för mer lidelse.
Vart en skogpromenad med en nära vän istället, och det var välbehövligt och skönt.

Nu sitter jag på jobbet och blir kvar här till 23:00, så ni kan vänta er fler inlägg under kvällen.. :)


Skogspromenaden runt Översjön.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback