Urspårad helg..

God afton era dårar!
Vilken GAAAALEN jävla helg, helt crazy! Efter detta behöver jag då sannerligen semester..

Eller inte.
En hel helg hemma, men det har vart sååå skönt!
Fredagen hemma hos Emmi, vilket också är som mitt hem och idag hemma hos pappa.

Jag hade en timmes spa-stund för mig själv i duschen och sedan åt jag världens godaste taco's med papi, hans pingla Elisabeth och min bror Daniel.
En helkväll med pladder, god dryck och lite spel.
Var det någon som sa svennebanan??

Jag vet inte, men jag har varken ork eller lust att göra mig fin och gå ut och mingla..
Tjejerna var ute på middag och jag hade tänkt dyka upp på lite drinkar efter det, men icke.
Jag har ingen aning om det beror på vädret, Sverige itself eller om det har att göra med att jag blivit förhållande-störd..
Det är ju lätt hänt att man tappar suget på festligheter när man har en partner. Eller?

Nu sitter jag iaf här i min ensamhet och lyssnar på musik, lanar dator och smuttar på lite rödvin.
Hoppar snart i sängs för imorgon ska jag spränga allt på gymmet!

En liten del av la familia.




Pappa är besatt av Spotify..


Jag och min bror. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback