fortune teller, anyone?

Klockan är snart 11:30 och det är fortfarande mörkt ute..
Lite mysigt, men mest skrämmande.
Jag förstår verkligen att Sverige är ett av de länder som har högst självmords-siffra.

"Du tycks redan ha bestämt dig för hur du ska agera i ett visst sammanhang, men kanske behöver din strategi bytas?"


Så lyder dagens horoskop för lejonet, och torsk som jag är så tror jag ju på allt som står skrivet i horoskop-väg.
Hur man än vänder och vrider på det, så kan man alltid få horoskopen att stämma in i ens liv.
Detta stämmer dock in väääldigt bra och är relaterat till något som jag går och tänker på hela tiden för tillfället.

Jag skulle vilja gå till en spådam innan det är dags för flytten till mellanöstern..
Är det någon av mina läsare som vet hur jag kan finna en pålitlig spådam?
Snälla skriv det i kommentarsfältet, för jag har då ingen aning om hur jag kan finna någon..



Kommentarer
Martina

Så kul att du är inne och läser min blogg..!! :D

Hopaps allt är bra med dig.



Kramar.

2009-12-07, 13:24:18 http://frumammapappabarn.blogg.se/
paula

Min väns mamma är spådam haha (;

2009-12-07, 15:26:55 http://paulala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback