Häxbryggder och magiska dunder!

Nyss hemkommen från gymmet, totalt död och handikappad.
Satan i brakan vad skönt det var!
Jag trodde inte att jag skulle orka hålla samma tempo och köra med samma vikter efter mitt mega uppehåll, men johorru!
Jag var fan gymmets queen med mina spagettiarmar!

Anna, spådamen ringde som bestämt och vi har bokat en tid tills imorgon kväll.
Jag är så sjukt förväntansfull och exhalterad!
Hon bad mig tänka ut lite frågor, och kanske skriva ner lite tills imorgon..
- Ok kära damen, du känner inte mig.
Fröken som pladdrar för mycket för sitt eget och andra örons bästa, och dessutom i dessa tider med alla tankar och funderingar angående flytten så kommer jag inte kunna sluta fråga henne frågor.
Men vore kanske smart att skriva ner det viktigaste, annars sitter vi väl där hela natten? ;)

Undra hur det kommer vara?
Jag vet inte, men jag är lite gammaldags och sagolik i mitt tänkande..
Jag hoppas att jag kommer in i en dunkel hall med levande ljus, och så sitter hon där på ett altare med ruffsigt långt hår och gröna ögon..
Framför en spåkula, omgiven av spindelnät och fladdermöss samt rykande häxdrycker...

Spännande!!! Nu ska jag ta en dusch, styra lite mat och sedan påbörja min lista.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback