Human Resources.

Idag skulle jag ha avgångsintervjuv i och med att jag sa upp mig det första jag gjorde när jag kom tillbaka till jobbet.
Men nu när situationen ser annorlunda så visste jag inte riktigt hur jag skulle bete mig, eftersom jag har bestämt mig att vänta med att tala om det för min chef tills på tisdag..
Jag lade i alla fall korten på bordet och berättade för HR att jag förmodligen stannar, men att jag ville avvakta till efter helgen med att göra det officellt.

Detta beror egentligen enbart på min vän som presenterade mig och O för varandra.
Han kommer till Stockholm, och är väldigt angelägen om att jag inte ångrar min uppsägning förrän vi har hunnit prata..
Jag vet egentligen inte vad det finns att prata om, för jag kommer till 99% inte ångra mig, men jag kan lika gärna vänta om det känns bra för honom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback