inseminering completed!

Jaa, det kanske är dags att göra det officiellt nu då..
Som flera av er kanske har misstänkt så väntar vi barn, jag och Eija.
Vi hade tänkt att hålla det hemligt tills vi hade vart på ultraljud, men E har lite svårt att hålla tyst ibland.

So here we go
, jag och Eija ska bli lyckliga föräldrar åt en liten knodd om några månader..
Aaron och Elina ska få ett syskon! :)




Har vi tur så blir vårat barn lika fint som Aaron och Elina..

Måste det ju bli om ungen är en blandning mellan oss?




Kommentarer
eija

hahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahhhhhahahahahahahahahahahahahhahahahahahah.. du e så jävla skön och skev.. jag älskar dig min man!

2009-12-03, 12:13:36
Anonym

miki du e såå rolig

det va länge sen jag skrattade så högt för mig själv som jag gjorde när jag läste eijas status hahahhahaha

2009-12-05, 07:57:13

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback