Jahapp.

Och för er som undrar om spådamen..

Jag tänker inte gå in på detaljer, dels för att det är för mycket och dels för att jag gärna behåller lite för mig själv.

Men sammanfattningen lyder att det kommer inte bli lätt, snarare tvärtom - ett helvette.
Jag kommer få kämpa ihjäl mig för att min livssituation ska bli någorlunda dräglig, och dessutom anpassa mig rejält mycket efter den turkiska mentaliteten samt kulturen.
Det kommer komma till en gräns då jag inte kan ta mer, och får då hjälp från oväntat håll så jag kan ta mig därifrån.
Och, jag kommer vara starkare än någonsin då detta är över.

Självklart sas sjukt mycket mer, men som sagt - inga detaljer.

Vad tror ni, ska jag åka ändå? Haha..



Kommentarer
Papsen

Jag tycker du ska stanna! Gräset är inte grönare...

2009-12-13, 10:44:38
Anonym

2009-12-13, 10:45:11
annika

jag håller med papsen!! ,,, åk på semester o frilansa, jobba gör vad du vill men bind dig inte till nån eller någon! Puss

2009-12-13, 20:36:36

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback