Julklappsdag!

Ledig dag, så skönt och så uppskattat!
Ställde klockan på halv 8 men låg och snoozade en timme, som alltid.
Sitter i skrivande stund med en stor kopp kaffe och vaknar till liv..

Idag är det som vi alla vet spådams-dagen!!
Jag är så uppspelt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen.. :)
Det vart inget list-skrivande igår, jag var för mör efter gymmet så jag begav mig tidigt i sängs istället.
Idag däremot ska jag ha papper och penna i väskan hela dagen för att plita ner vad jag kommer på.

Jag och Nathalie ska julshoppa idag, kan bli skönt att för en gångs skull ha julklapparna redo innan den 24 december.. Har nog aldrig inträffat förut.




Kommentarer
charlotte

Coola färger du har slingat håret i!



<3

pusssssar

2009-12-10, 02:13:08 http://cocacoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback