Långlunch.

Klantig som jag är så glömde jag självklart batterisladden hemmavid, så min bror hann dessvärre inte avsluta sin genomgång av min dator och det visade sig nu när jag kom hem att problemet kvarstår.
Det tog typ 10 minuter innan datajäveln ens övervägde att connecta till internet?!
ANYWAY.
Det var trevligt att träffa Danne no matter what.

Och Michaela (Fräzer) möttes ju dessutom upp efter det för en lunch på Kungsholmen..
En kombinerad lunch med fika, för vi satt i säkert 4 timmar :)
Hon är en enormt uppskattad, go och underbar barndomsvän sedan lågstadiet..
En tjej som jag verkligen känner att jag kan lita på, och som jag alltid kan säga vad jag tycker och tänker till utan att det ska bli någon fnurra på tråden.

Idag till exempel så satt vi och diskuterade hur man ser på framtiden, med mål, drömmar och tankar.
Jag och Fräzer har helt olik syn på framtiden, om vad som är tryggt samt stabilt och inte.
Hennes åsikt är exakt lika stark som min, och ingen av oss tummar det minsta på vad vi tycker och tänker.
Rösterna höjdes och tempot i disskussionen ökade lavinartat, men vi lugnade lika snabbt ner oss igen och skrattade i kör åt något helt annat minuten efter..
Det är det som är så härligt med henne, för vi kan växla mellan gravallvarliga saker och sekunden efter det skratta åt något galet barndomsminne från alla miljoner bråk vi hade som små.
Kärlek till dig Fräzer, du är en vän jag alltid ska behålla!





Kommentarer
Ela

Hej min älskade vän, så sant så... turen finns väl ändå att vi förstår varandra fast vi inte tycker lika om allt... alla har vi våra olika mål i livet, förutom du förstås hahahaha ;) Nej då my love...



You will always have a special place in my heart...


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback