LIFE IS GREAT!! WOOOHOOO!!! :D :D :D

Klockan är alltså 18:00, men det känns som om den är 22:00 på grund av att det har vart kolsvart i 10 timmar cirka.
Städningen är nästan klar, vinflaskan är nästan uppdrucken, mitt humör kunde nästan inte vara tråkigare.

Jag tror detta beror på att jag ännu inte hunnit smälta in i den svenska vardagen, och för att inte låta som en riktig bitterfitta så fördjupar jag mig inte mer i det ämnet.

Jag vet inte om ni har fått det klart för er ännu, men mitt flytt till Turkiet blir högst troligt inte av.
Kanske om ett halvår, ett år, vad vet jag..
Inte nu iallafall, situationen är inte stabil.
Och nej, det var inte spådamen som påverkade mig, då har vi rett ut det.

Dra något gammalt över er, hej.



Kommentarer
Jemen

Hur blir det med ditt jobb nu då?

2009-12-16, 18:45:42
Miki

Jemen, jadu. Det stannar jag kvar på.

Men jag är inte 99% än, jag ska ta det slutgiltiga beslutet på måndag nästa vecka.

2009-12-16, 19:29:28 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback