Medelhavets glada dagar!

Dåså, första nattpasset avklarat och det har gått väldigt fort!
Folk har börjat droppa in och snart vankas det frukostbuffé uppe i köket.

Jag är faktiskt inte ens speciellt trött till min förvåning.
Kan ha och göra med min sköna kollega Sam, eller så är jag bara allmänt proffsig på att ändra dygnsrytmen.

Och återigen förundras jag över skillnaden på Sverige och medelhavsländerna..
Jag minns då jag jobbade på Betsson i Malta, och när nattpasset led mot sitt slut.
Den utsikten var oslagbar, och kan verkligen inte jämföras med utsikten över Stockholms central från det här kontoret..

Och en låt som ofta var på i högtalarna under nattpassen var Coldplay - Talk. Aaah! :)

Memories.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback