Minusgrader, var hälsade!

Att vakna upp till 1dm snö och ett vitt yrväder är något som fick min morgon att starta bra..
En glad och positiv syster och nybryggt kaffe gör inte saken sämre.. :)
Dessutom TOLV timmars sömn efter ett hårt träningspass igår.

Idag är jag ledig och ska hem till min bror på Kungsholmen för lite kvalitétstid samt dator-support och därefter ska jag ta en lååång fika med Michaela aka Fräzer.
Jag vet inte vad det är för fel på min dator, men dom senaste dagarna så har min internetuppkoppling börjat leka sitt egna liv.
Jag kan vara uppkopplad ena sekunden, för att sedan loggas ut och in med några minuters mellanrum och så kan det hålla på i en kvart, för att sedan antingen vara helt stabilt i 1 timme, eller helt dött..
What's up with that?
Jag kan iallafall säga att det är absolut inte en bra kombination med mitt tålamod, och min dator har vart under dödshot ett X antal gånger..

MYS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback