Mr Yavuz.

Imorgon kommer Oscar till Stockholm vilket ska bli väldigt kul! :)

Oscar har jag känt i 3-4 år och var den som förde samman mig och Onur.
Vi ska äta tidigt frukost imorgon och därefter gå till Turkiska ambassaden för lite pappersarbete och sedan kör vi nog lite mellandags-shopping.

Ska bli skönt att sitta ner och prata med någon som har vart med från start och under tiden, gällande allt det här med den inställda flytten osv osv.
Dom enda som är halvt som halvt positiva och ber mig att inte ta allt så seriöst och stort är just Oscar och Nattan.
Alla andra är så himla negativa och blir helt överlyckliga när jag berättar att jag tagit beslutet att inte flytta ner.

Ärligt talat så är jag tvungen att övertala mig själv hela tiden, varje dag att detta är det bästa för mig..




Kommentarer
Din Malin

Nu tar du allt i! Jag är då inte överlycklig :(

2009-12-28, 11:24:48

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback