new years resolution..

Det här med nyårslöfte föresten, vad säger ni?
Är det något att hänga i gran eller är det bara trams..?

Jag vet personligen att jag aldrig lyckas hålla dom, och det har inte med och göra att det är just ett nyårslöfte.
Det är beror nog mest på att jag är allmänt velig som person då och då.

  • Att sluta röka vore grymt.. Men har ingen motivation.
  • Att 'make up my mind' angående Turkiet och O, och sen köra linan ut och stå för det utan att ångra mig!
  • Att påbörja en diet, eller mer åt hållet att få en stabil kost i samband med träningen.
  • Ta körkort, eller åtminstonde påbörja studierna...? ;)
  • Bli sjukt ekonomisk och sparsam!!!
Blir nog inget nyårslöfte, men jag ska ha ovanstånde saker i åtanke under det kommande året.. Höhö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback