Planering.

Jag är i ganska akut behov sakerna nedan, så det ska jag kika på imorgon på mellandagsrean..
Vissa grejjer är mer viktiga än andra, men det är bra att ha struktur och veta vad som är prioritet ett osv.

Ingen av mina vinterskor känns så torra efter att ha pulsat omkring i snön, så jag måste köpa nya stövlar som jag absolut inte får glömma att impregnera..
Och jag har bara Victoria Secret parfymer som det finns något kvar i, och vi alla vet ju att när man använder dom så måste man ständigt fylla på..
Så ett stycke Givenchy - Very Irrestistable som jag har använt i över 3 år dagligen, haha.
Och för att passa på med lite förnyelse så vill jag också ha Gucci'n som jag tycker luktar suveränt!
Mitt ID smink börjar även det sjunga på sista versen så där behövs det också fyllas på, samt torrschampot som är slut.
- Och koftor!! I mängder!




Kommentarer
Ela

Men vad har vi sagt om det där, ingen shopping för Mikaelor och inte för Michaelor för den delen heller.. Ajabaja

Jobba, tjäna pengar, spara och flytta hemifrån och låta Ela måla, fixa och inreda ;)

2009-12-30, 10:54:23

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback