Projektarbete.

Denna natt har hittills också flygit iväg rätt fort..
Förvisso ska man aldrig ropa hej förrän man är över bäcken, jag vet minsann hur det kan bli ibland då dom sista tre timmarna känns som en hel dag.

Jag pysslar med ett projekt kallat "det är inte som det ser ut.." för tillfället.
Har ni tänkt på när man är ute och roar sig, på hemmafest, på semester, med goda vänner eller vad som helst och en kamera finns med i bilden?
Bilderna är helt oskyldiga och alla inblandade partner vet om detta..
Meeen hur ser bilderna ut i andras ögon?

Jag vet inte om jag är ensam om detta syndrom, men det är något som jag absolut aldrig brukar tänka på.
Så nu sitter jag ner och går igenom mina 14 fotoalbum på Facebook och försöker se bilderna från en annan persons perspektiv, och jag kan väl hålla med om att vissa bilder ser långt ifrån oskyldiga ut, trots att dom är det.

Jag är uppe i 174 borttagna bilder, och jag har inte ens kommit halvvägs..
Hehe, ojsan hoppsan.


vänskapligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback