Slapparsle..

Hemmavid!
Drog en chailatte med Eija på Waynes efter jobbet, och sedan knatade jag hem.
Vart sittande i 25 minuter för att jag missade bussen. Sate.

Gym var på kartan idag men jag skjuter på det tills imorgon.
Och imorgon ska jag verkligen gå, herregud fattar inte att det ska vara så svårt att komma iväg..
Jag saknar det ju?
Nu ska jag bränna ner massa musik och fylla min mobil med ny fräsh musik för att göra mig redo inför morgondagens träningspass! Hej & hå!

Förövrigt så fortsätter mitt negativa tankesätt angående allt, så det är hög tid att komma igång med lite flåsande bland alla pumpande steorid-nissar på gymmet.

Ha en förträfflig kväll!




Kommentarer
paula

haha jadå, check your mail :)

2009-12-07, 21:32:33

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback