styrka, nerede?

Det här nattpasset är jävligt nice, för jag är tillåten att poppa hög musik utan hörlurar.
Livet känns så mycket lättare då man slipper sladden osv.

Paradise Hotel varvas med jobb och Turkisk nostalgi-musik.

Ska jag vara ärlig och berätta en sak?
Jag vet inte om jag är så nöjd med mitt beslut om att stanna kvar här.
Jag är helt kluven just nu..
Men det är ju inte direkt något att fundera på längre..?
Och dessutom så vet jag att det är en yttre påverkan som gjort att jag svajjar i mitt beslut.
Dessutom så kan man ju inte direkt gå till chefen igen och säga att man ångrade sin ångran av uppsägning....? Eller?

Hjälp! Jag har en 8-filig motorväg där uppe just nu.
Men det är väl bara att stå fast vid sitt beslut nu antar jag..?

Eller?!

Hjäääääääälp, ge mig sinnesro!!




Kommentarer
Anonym

Om du känner i hjärtat att du vill flytta,så gör det! Prova att bo där 6 mån och se vart tiden och känslorna tar dig! Annars är det ju bara att komma tillbaka! Du har ju gjort det här så många gånger förr, du kanske är lite nervös omedvetet för att det här blir din fasta punkt i livet,ditt liv,din fortsättning... Jag tror på dig, du ska tro på dig själv, du ska INTE tro på någon spå-tant. Var inte rädd för din nya framtid! God Jul <3

2009-12-25, 12:33:55
Lina

Mmm, jag tycker fortfarande att du ska hålla fast vid ditt beslut, försök ha is i magen. Jobba på och håva in lite lön.

Men som jag alltid säger, det är bara du själv som avgör i slutändan.

Stor kram vännen.


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback