The world is such a wonderful place..

Ja, eller vad tycker ni?

Hur många olika coola ställen finns det inte runt om i världen egentligen?
Och så länge man ger sig fan på att spara pengar så kan man ta sig dit, vart än man nu vill!
Och det kommande året mina vänner, det ska bli ett år fyllt med resor..

Hittills har jag följande ställen på kartan som ska ske nästa år..;
  • Istanbul - Turkiet (Njuta av staden och hälsa på min tjejer.)
  • Alanya - Turkiet (Njuta av byhålan och hälsa på mina grabbar.)
  • St Julians - Malta (Njuta av ön och hälsa på alla vänner.)
  • New York - USA / London - England (Beroende på vart Charlotte befinner sig då jag ska hälsa på henne.)
  • Bratislava - ? (För att ha vart där..)
  • Asien - Thailand, Malaysia, Indien etc etc.. (1-3 månaders tripp.)
  • Kroatien (Det ska vara fint där tydligen..)
  • Italien med Emmi?
Tidigare så har jag aldrig ens övervägt tanken att spendera semesterdagar eller pengar på något annat än Turkiet, men nu känner jag faktiskt för att se lite mer än bara turkarna och moskéerna.
Självklart står dom högst på min lista och jag skulle aldrig ens drömma om att prioritera bort Turkiet, men det kommande året hade jag tänkt att vidga mina yver litegranna..

I USA har jag aldrig vart, inte heller i Kroatien.
Jag har spenderat tid på både en flygplats i Italien samt två i England, så dom behöver jag inte räkna med! ;D
Thailand kan man aldrig åka för ofta till, så dit ska jag tillbaka fast denna gång som en back-packer (som jag alltid har påpekat att det är inget för mig..)
Bratislava behöver jag inte ens nämna, vem har ens vart där? Vart ligger det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback