Ännu en varm dag i Istanbul.

Utöver ångesten så har jag åtminstonde haft en trevlig dag med min fina Malin!
Vi möttes upp och gick och åt lunch på The Beer house och njöt av det soliga och varma 20 plus vädret.
I linne satt vi och svettades på terassen medans Paço allmänt betedde sig som en clown och ville ha uppmärksamhet varenda sekund.
En bajskorv och några kisspölar på restaurang-terassen avverkades också.. Lite genant sådär.
Guray och hans medspelare anslöt sig senare till sällskapet och hjälpte mig med diverse livsbekymmer - tack!

Mötte därefter upp Tommi's vän Tamilla från Prag som var utsänd att ge mig en gåva.. Hur go är inte han då?

Därefter fikade jag tillsammans med Louise, som också för tillfället befinner sig i en svacka så vi satt tillsammans och beklagade oss och spydde galla på tillvaron.
Skönt att man kan göra det tillsammans, känns alltid så pessimistiskt att ensam sitta och vara negativ.

Nu sitter jag här, och det föregående blogginlägget beskrev mitt humör, har inget mer att tillägga.
Imorgon är det inte skola förrän 13:30 så jag ska dra ut en sväng med Malin & Guray samt company.





Kommentarer
Emmi

Älskade, bloggar igen nu. Kommer inte göra det fullt så regelbundet men så mycket jag orkar. :)



Jag är din blogg och dig trogen haha :)!



Puss

2009-11-08, 23:15:58 http://emilitsa.blogg.se/
Emmi

By the way, världens sötaste vovvis!

2009-11-08, 23:16:16 http://emilitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback