Då säger vi tack och hej till lördagen den 8 November.

Okej min lördag har sett ut som följande, jävligt ointressant och extremt tråkig.

- Vaknade sent på extremt dåligt humör och med huvudvärk.
Källan till uppvaknandet var Paço som fann det roande att bita i min näsa samt mina öron.

- Gick ut på promenad samt köpte frukost till mig och Malin, folk vägrade låt oss vara.
Alla skulle på honom och klappa och ha sig.. Jag var inte alls på humör för det.

- Slösurfande framför datorn..

- Översvämning så det bara skrek om det.

- Slösurfande framför datorn..


- Gjorde mot min vilja iordning mig för att gå upp till grannen på fest. Spenderade 5 minuter i deras överfyllda lägenhet, sedan gick vi ner igen för Paço såg väldigt olycklig ut.

- Slösurfande framför datorn..

- Ut på promenad igen, då vi hittade en supertrevlig park samt nästan höll på att bli antastade av två turkar.
Men jag hade pepparsprayen i ett stadigt grepp..
Passade på att svänga förbi en supermarket och köpa godsaker.

- Slösurfande framför datorn..


- Dricker nu varm choklad och äter muffins och kinderchoklad SAMT SLÖSURFAR, snart är det läggdags.

SKIT-DAG! Usch, är glad att den är över.

Imorgon ska jag vara på superbra humör när jag vaknar, ta en lång dusch (jag har inte duschat idag. dels pga översvämningen, och lathet om ärligheten ska fram), äta frukost och dricka kaffe (som blir första gången hittills eftersom vi inte har haft kaffe hemma ännu), och därefter ta med mig Paço för att spendera dagen med Malin! :)
Därefter ska jag/vi möta upp Louise.


God natt alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback