mina små änglar!

Haaaaaaallåååååå BOJJE! Heeeeey KAAY!

FY! Vädret är verkligen kaotiskt vidrigt nu!
Går inte direkt att skryta om flipflops och t-shirts längre..
Idag var det UGG's och halsduks väder..

Jag är helt okej med att hösten är på ingång (eller redan kommen) men jag föredrar att det är torrt!
Jag har inte kunnat använda mina nya stövlar än, just för att det regnar och jag inte har den blekaste om vad inpregnerings-medel heter på turkiska.. Någon?

Idag har jag spenderat hela dagen med Louise!
Lunch på Kitchenette sen gick vi förbi skolan för att betala kurs-avgiften och få schemat..
Själv har man lyxschema dom följande två månaderna och går bara i skolan TRE dagar i veckan!
Och dessutom sköna tider det vill säga 13:30-17:20..
Det positiva är att jag kan sova hos Onur varje dag om jag önskar det, men det negativa är att våran älskade fredagstradition är ett minne blott..
Fredags-vin-lunchen..
Vi har spånat lite på det där, antingen blir det att flytta den traditionen till en annan dag i veckan vilket känns väldigt o-frestande.
Eller att helt enkelt omvända fredags-lunchen till en middag..
Men det känns inte heller spännande..
Det är ju själva grejjen att sitta och lyxa till det med vin dagtid, och speciellt en fredag som är grejjen och vardagslyxen!
Well well, vi får se hur det blir med det där..
Traditionen ska hur som helst icke förintas!

Kvällen idag var kantad av plugg på Café Nero, och nu hemmavid och sitter och saknar Elina och Aaron!
Mina underbara små sötungar! Världens finaste barn, guuud vad det ska bli underbart att få se dom igen då jag kommer hem i slutet på December!
22 December har jag spikat med Annika, för då är det julbord och glöggmys med tjejerna på kartan!
Aaron hade tydligen frågat efter mig för någon dag sedan och sagt att han ville träffa mig.. Aaaaaw! <3


KÄRLEK!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback