Cuma!

Hej och hopp, ber om ursäkt för en dålig uppdatering under helgen!
Ni kanske har lite förståelse i och med att jag nyss är hemkommen från paradiset..
Blir ju inte så mycket slötid hemma nu i början om man säger så.

Fredagens början bestod mer eller mindre av att vakna upp från dom levande döda, städade undan lite och kikade på väskan men insåg rätt fort att den orkade jag inte ta tag i..
Planen var ju att bege sig till jobbet för att säga hej till kollegorna och prata med chefen, allt gick bra men chefen missade jag tyvärr då han hade bråttom till dagis för att hämta upp sin dotter.
Vi bokade ny tid på måndag förmiddag så håll tummarna för mig..
Vet inte om jag har nämnt vad självaste mötet går ut på, men om jag inte har gjort det så är det ovanligt smart av mig och jag återkommer om det vid ett senare tillfälle. Typ måndag eftermiddag.

Klockan 18 hade jag middags-date med min underbaraste bästa pappa!
Rar som han är så hade han tillagat en av mina absoluta favoriträtter, stekt lax med hans hemgjorda skagenröra!
MUN-ORGASM!!!!!!

Vi hade en väldigt trevlig kväll, och jag insåg hur mycket jag verkligen hade saknat honom.
Det känns stort att papsen min stöttar mig och verkar vara relativt positiv till mitt beslut om att eventuellt återvända till landet i mellanöstern.. :)

Begav mig därefter vidare mot Annika för en mys-stund tillsammans med tjejerna som bestod av henne, Eija och Eva. Samt drottningen, jag.
Blev sittande ett tag och därefter styrde jag och Eija stegen ut mot natt-vimlet.
Gick ut och tog några drinkar och hade det trevlig i varandras sällskap men återvände rätt tidigt hem för att sova sked hemma hos henne.
Tog dessvärre inga kort, hade viktigare saker för oss. Hoho.

Finns ingen bättre kock i hela vida världen.


DRÖM-måltid!


Pappa byggde ett 'pepparkaks-slott' och bad mig ta kort i bloggsyfte...


Pappa.. Ingen kommentar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback