Shop till you drop!

Igår åt jag får-lever!
Jag är innerligt tacksam att Onur berättade för mig vad det var jag stoppade i mig efter jag hade ätit upp..
Jag hade förvisso kvar mat i munnen då dom berättade och jag kan lova att tuggan växte i munnen.
Vi var och hälsa på Ozan i ett köpcenter som enbart hade outlet butiker på alla kända märken..
Det är tydligen Europas största outlet..
Tror ni man var i paradiset eller? Tänk er minst 50% på ALLT!
Allt från Mango, Zara, Miss Selfridge, Topshop, Benetton, Lacoste, Diesel till Gucci, Prada, Louis Vuitton, Chanel, Christian Dior, Burberry and yes you name it.. ALLT fanns!
Senare på kvällen var vi förbi Longtable och tog en drink.

Sköööönt med så mycket fritid nu när man bara har skola 3 dagar i veckan! :)


Får-lever... Eehm..


Ozan och Onur.


Jag och älskling.


En glasmästare eller något..


O.


Otomansk skrift :)


Malin den konstnärlige spexxar till det i askkoppen!






Kommentarer
Lina

Vart ligger denna outlet, have to know!!!?

Anna - hon som inte hänger med

Älskling?

Vad falls?

2009-11-05, 10:46:24 http://annaish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback