En torsdag som känns som fredag.

Dagens aktiviteter ska vi också uppdatera er om och dom har sett ut som följande;

Skulle ha mött upp Oscar i Asien, men han hade ingen telefon och jag kunde inte bekräfta mötet i Kadiköy klockan 14:00 så jag valde att avvakta på det och mötte istället upp min raring Lina för fika, prat och shopping.
Och för att spinna vidare på föregående inlägg så shoppade jag absolut inte i den benämningen, utan jag kom hem en mössa och en halsduk rikare - välbehövligt i dessa tider då 20 plus och sol är ett minne blott.

Därefter mötte jag upp Oscar och Ann-Louise som kom till Taksim där jag befann mig, ytterliggare ett besök på Starbucks och en trevlig umgängesstund.
A-L har bott här i Istanbul under 6 månader i samband med studier så hon skulle springa iväg och träffa sin gamla sambo.
Under tiden gick jag och Oscar och solade, åt middag samt hem till mig för att hälsa på Paço.

Planen var att gå ut och ta en drink eller två senare på kvällskvisten men alla segade ur, inklusive jag så nu sitter jag här mätt och belåten med ett glas vin. Som förmodligen blir fler.
Det behövs idag..
Försöker tänka positivt, men livet känns fortfarande tungt trots taget beslut. Fy.


Fotografen kammar lätt hem första pris i titeln 'världens sämsta fotograf'..


En magnetplatta där man drog tag i kulan och lät den dingla
ett tag för att sedan fastna på någon av rutorna..
Som en spåkula.
Jag frågade om jag skulle återvända till Istanbul inom snar
framtid och svaret vart 'yes'.


Allmänt snygg och trendig.


Och så avslutar vi med en galen Alpaçino in action!



Kommentarer
Anna

En sak i taget, hjärtat. Nu är det bestämt att du ska lämna landet så du kan återvända någonsin igen.. Planera inte mer än så om det ändå inte gör dig klokare! Njut av den tid du definitivt har kvar.. Oroa dig för framtiden, du kommer ödsla så vansinnigt mycket tid på den oron framöver ändå! Onödigt att göra det dubbelt liksom :)



Öptum!

2009-11-13, 10:57:07
Kääärmika

Är paco ett fan av spotify eller vad?? hhaha försöker han söka efter

"Who let the dogs out?"



ha en bra helg min älskling!!

kyss

2009-11-13, 20:49:25 http://cocacoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback