nostalgi..


Detta var jag, min allra första dag i Istanbul..
Oförstörd och ovetande om min ödesdigra framtid. ;)


Första mötet med Onur... :)


Första fucking vin-lunchen!!! En tradition vart född! :)


Första regniga dagen!


En blatte är född!


Mina första presenter från mr O! :D
Matchande och snygga vi är va?


Lite regn i början på September..


Traditionellt bayram firande.


Jag förbereder mig på min framtida dagliga utstyrsel.. ;) haha!


Chill på favvo-cafét Green Garden.
Dagen då jag fick min ENGIN NURŞANI skiva av Emre. :)


Semester med O i Alanya.


Lite protest i början på Oktober..


Första gången jag träffade Malin! :)


Första gången jag träffade min son Alpaçino.


Charlotte och Daniel på besök! :)


Jag vaknar upp en morgon med långt hår..


Tommy på besök! :)


Oscar på besök! :)


En trevlig fest-natt i slutet på Oktober.


Fenerbahçe krossar Galatasaray!!


En fredags-vin-lunch där vi överdriver konsumtionen en aning.. ;)
Dock väldigt trevligt!


Stolt nybliven mamma! :)


Malins mamma på besök! Jag får inte lägga upp bilden på henne,
men det är iallafall en dam i sina bästa år som är supermysig!
Som dessutom kom med tusen kilo lösgodis! :)


Andra resan till Alanya/Antalya med älskling.


Vi rundar av med lite skämt som jag nyss kom på, klyftig som man är..

  • Din mamma är så fet att när hon går förbi TV'n missar du tre långfilmer..
  • Vad kallar man en häst som inte tycker om människor? - Häst mot folkgrupp.
  • Malin åt elskåp - blev proppmätt.
  • Malin åt batteri - slog volt.
  • Malin åt fiskare - fick spö.
  • Far - Erik sluta sitta och såsa, gå ut och lek med de andra barnen
  • Son - Men pappa, jag är ju förlamad från nacken och neråt
  • Far - Jo jag vet, jag bara skojar!
HAHAHAHAHAHHAAH!!!!!!!!!!



Kommentarer
Lina

Vad unga och oförstörda vi såg ut på första vinlunchen...


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback