Nu har ni satt eran sista potatis, ungjävlar!!

Jahapp, jag hade tänkt och berätta om en mindre angenäm händelse som inträffade i fredags men min kära sambo har redan förtellat det för omvärlden..

Hur som helst så har vi på senaste tiden terroriserats av ett gäng knappt byxmyndiga turkar som har funnit det kul och roande att knacka så hårt dom kan på vårat fönster för att antingen sedan springa iväg eller stå kvar och glo på oss och försöka kommunicera genom fönsterrutan (OCH TACK OCH LOV GALLRENA SOM SITTER FÖR FÖNSTERNA!).

Anyhow, i fredags så var dom små jävlarna här igen..
Knackade, knackade och knackade..
Jag med mitt humör tyckte att det räckte då dom knackade för 498759'e gången och visade könsorganet då jag drog undan gardinerna för att se efter vem det var, så jag stormade upp för att skälla ut dom.

Det jag inte hade märkt i min ilska var att jag hade byxorna uppknäppta, så snorungarna började skratta och pekade på mina byxor när jag vrålade och skrek istället för att bli rädda, och detta gjorde mig självfallet inte gladare..

Jag berättade om denna incident tför Onur, så nu har jag med hans hjälp rustat upp mig med en överaskning tills nästa gång dom stör oss..

Dom ska få smaka på pepparspray så som aldrig förr!!! MOAHAHAHAHA!!!!!


Kids, you're messing with the wrong person..



Kommentarer
Anna

Men shit, vad är det för område du bor i?? Dags att flytta? :)

2009-11-05, 17:25:23 http://anna.paceville.com/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback