På väg att bli offrad??!

HJÄÄÄÄÄLP!!!

Jag sitter här i lugn och ro och dricker té samtidigt som jag spanar runt litet på internet.
Eren sitter bredvid och spanar på sin laptop och Onur sitter vid datorn och spanar på sitt..
Helt plötsligt sätter han på någon konstig islamsk musik, höjjer volymen och börjar klappa händerna i takt och Eren stämmer på en gång i, så där sitter dom och hopp-gungar i sina stolar och blir bara vildare och vildare, och ser sådär läskigt psykopat-glada ut samtidigt som dom fortsätter klappa i händerna och mumlar någon konstig vers som inte ens försigkommer i musiken?! HJÄÄÄÄLP!!!

Känns som om jag befinner mig i en situation när kannibalar har en offer-ritual och ska offra någon till Gud..
Förekommer sådant i Islam, någon som vet??

Jag draaaar!!

Flyr upp i duschen, och där tänker jag stå länge.
Återkommer senare när männen har lugnat ner sig och jag kan känna mig trygg igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback