puss

Sååå mycket planer, sååå lite action! Haha.
Min dag var planerad så som att jag skulle runt och ränna i Alanya och hälsa på folk.
I samma ögonblick när jag är klar här hemma så ber O mig att komma in till centrum för att äta lunch tillsammans med honom.

Det vart låååånglunch, sedan till en ny restaurang på låååångfika och sedan vidare till nästa restaurang på lååångmiddag..

Hann träffa noll vänner, och redan ikväll beger vi oss mot Antalya.
Jag har bestämt mig för att ta flyget hem till Istanbul imorgon för att ta farväl av folk och sedan bege mig mot Sverige..
Usch, får ont i magen när jag tänker på det.
Jag kommer sakna IHJÄL mig efter Onur.. :(

Jag har tänkt att ta flyget hem till Sverige ett X antal gånger men har ångrat mig för att jag inte klarar av att åka ifrån honom, men nu måste jag ta mig i kragen och styra upp mig själv samt besluta mig om framtiden.
Gulp..

Förmodligen så fungerar fortfarande inte internet i Antalya lägenheten, så jag skriver igen när jag är tillbaka i Istanbul.

Du får mitt hjärta av slå dubbelslag varje gång du tittar på mig..



Kommentarer
Ela

Hej gumman.... äntligen kommer du hem

E det för gott eller e du bara hemma och vänder?

Jag jobbar nästa vecka men dock bara till kl 14.30 så vi kanske skulle kunna ses o ta en fika på fred vad säger du om det????



Många pussar, saknar dig ska bli så kul o se dig =)



Love


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback