Resfeber?

Jag vet inte vad det är för fel på mig, men jag känner bara för att skriva, skriva och skriva just nu..
Så det lär bli lite pladder.
Antar att jag är nervös för morgondagen?
15:00 går planet, jag vill vara på flygplatsen i alla fall 1,5 timme innan avgång.
Vet inte hur trafiken kommer se ut runt 13:00 tiden, men det har säkerligen Adem koll på..
Eija min rara vän kommer och hämtar mig med sitt lyxåk när jag landat.
Förmodligen så kommer jag träffa Philip samma kväll som jag anländer, och efter det hem och frossa i ost-mackor.
På torsdagen ska jag umgås med min älskade lillesyster eftersom hon är ledig, och senare på eftermiddagen ska jag förbi kontoret för att prata med min chef samt dricka öl (läs svensk cider)..
På lördagen ska jag hem till Jenny på glögg-fest med tjejerna och på måndag eftermiddag ska jag träffa en mycket efterlängtad Charlie!

Jag har vart hård mot mig själv och inte gjort för mycket planer, jag kommer bara bli stressad då.
Det är dessutom bättre att suga lite på karamellen och inte hyper-träffa alla nära och kära på en gång.
Om man tar det lungt så har man roliga saker att se framemot desto längre! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback