Våran andra inneboende i ordningen..

Föreeeeesten!

Vi fick finbesök i fredags, det var Rabies Lisa som kom förbi en sväng, ett dygn si sådär..
Jag tror alla vid det här laget har förstått att både jag och Malin är djurvänner.
Om vi har fönstret öppet och det kommer en katt in till oss så är vi absolut dom sista som skulle schasa ut den, nopé vi är alltid förberedda med kattmat så här dukas det upp till fest!

Jag tror hon hade en väldigt angenäm kväll, det lilla livet.
Då jag senare på kvällen åkte hem till Onur så visade det sig att R-Lisa spårlöst försvann dagen efter..
Jag har mina misstankar om vad Malin har sagt och gjort för att såra R-L till att ta till denna drastiska åtgärd, men det kommer för alltid vara ett mysterium då Malin aldrig skulle erkänna sitt brott..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback