Galatasaray? :(

Förlåt bloggen, jag skyller allt på Onur.
Jag har vart på vift i Asien i två dagar, därmed min passivitet i bloggen but now I am back! :)

Det vart lite fölsedagsfirande hemma hos oss i tisdags innan Onur kom och hämtade mig.
Det var Emre som fyllde år så hela grabbgänget kom hit för att fira.

Igår var vi runt och fixade diverse saker och umgicks med Onurs diverse vänner.
Och jag har hittat en ny vän! :)
Äntligen har jag någon att prata engelska med bland Onurs vänner..
Vi var på middag igår hemma hos Emre och hans flickvän visade sig var ett ess på engelska!
Lycka, lycka, lycka.. Det är med andra ord inte lika vanligt i Istanbul att människorna pratar engelska, som till exempel i Alanya..

Igår när Malin vaknade så plaskade hon upp ur sängen..
För att översätta så var det översvämning i hela lägenheten..
Avloppet hade typ sprängts så Malin sa att det var som en pool i lägenheten och att hon vadade omkring bland bajskorvar som flöt omkring..
Fy fan, tur att man inte var hemma! Bajs Malin!!
Hur som helst så befinner vi ju oss i Turkiet..
Så idag har vi som resultat inget vatten över huvudtaget.
Inte ens i toaletten.. Och jag behövde verkligen gå på toa när jag kom hem om man säger så. Suck.

Snart ska jag iväg med Onurs bror på fotbollsmatch.
Han har vip-biljetter till Galatasaray matchen..
- Men jag är ju en Fenerbahce fan!! Vad tusan har jag där att göra?
Well, Miki gotta do, what Miki gotta do..

Vi har det tydligen varmt i våran lägenhet?





Kommentarer
Lina

Hjälp! Stackars er, stackars Malin och stackars dig när du kom hem i stor nöd... Hoppas ni får tillbaka vattnet snart!

charmika

men om du kissar så fyller du juh toaletten med vatten ?



/puss Charmika

2009-10-04, 16:07:04 http://cocacoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback