yiyecek ve içecek!

Jag vet inte om jag har prisat denna sida förut, men seriöst talat - livet blir så sjukt mycket enklare!

Låt mig få presentera; YEMEKSEPETI

På den här sidan så finner du alla restauranger och cafér i hela Istanbul (nästan).
Du skapar ett konto och skriver i din adress och sen är det bara att frossa loss!

Säg att du är sugen på McDonald's, men även den där goda salladen från den italienska restaurangen.. Och lite sushi! Och en glass från Ben & Jerry's som efterrätt. Och kaffe från Starbucks!

Då klickar du hem alla detta i din shoppingkorg, och det anländer till dörren 30 minuter senare!!
Det är så sjuuuukt grymt, jag avgudar personen som kom på detta.

Förstå idag till exempel, jag känner mig mindre sugen på att gå utanför dörren inom de närmaste 2 timmarna men är vrålhungrig och det enda vi har i kylskåpet är drycker..
Klick-klick-klick, snart är maten här! Pizza Hut - var hälsad!

Jag blir så glad och nöjd när jag tänker på Yemeksepeti, alldeles överlycklig! Jag vill bara skrika av lycka!!! :D
AAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!
Undra om den affärsidéen skulle fungera i Sverige..? Den är ju seriöst top notch ala världsklass!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback